Herfst-kaartje "Thank you"

09:39 Edit This 0 Comments »


Ik wilde graag nog een herfstkaartje maken en dat is bovenstaande geworden... Prachtige Gorjuss-stempel van Sugar Nellie ingekleurd met Derwent Aquarelpotloden (Inktense en Watercolour). Verder is het stempelafdrukje afgewerkt met chalk en inkt voor de randjes. Het papier had ik een keer in gekocht in een dichte pizzadoos, maar vond het eigenlijk helemaal niet mooi om mee te scrappen. Het lag dus ergens waar ik er nooit meer naar keek, maar toen ik voor dit kaartje aan het zoeken was kwam ik het tegen en eigenlijk was het hier perfect voor (maar goed dat ik het nooit heb weggedaan) Het is papier van Creamotion waarvan de randen zijn afgewerkt met zwarte inkt. Het tekststempeltje heb ik direct op het papier aangebracht omdat ik het zo goed bij het dessin van het papier vond passen. De bloemen zijn geponst en voor een deel ook met de zwarte inkt bewerkt, afgewerkt met een gouden strass-steentje. Al met al ben ik best tevreden over het kaartje.

0 reacties: