Cute Card Thursday - Challenge 77 - Strawberry Mint Julep!

17:30 Edit This 4 Comments »
Hierboven mijn inzending voor de Cute Card Thursday Challenge. Gemaakt met een net gekochte Motivet stempel (Hilda Ballerina).  De stempel is ingekleurd met aquarel potloden. Ik had het eerst geprobeerd met mijn markers maar het resultaat werd toch niet zoals ik het wilde, dus greep ik toch maar weer terug naar mijn potloden. Het papier zijn verschillende restjes van diverse merken. Hij was in eerste instantie niet eens bedoeld voor de challenge, maar bij toeval werd hij in de kleuren rose en groen en stuur ik hem dus maar in voor de challenge.

4 reacties:

Karin zei

super mooi joh!!!

Anoniem zei

Hallo Anneke
Wat een leuke kaart met mijn favoriete stempel Hilda ;-)

Groetjes Anneke Jongewaard

* Üla * zei

oeps, mijn reactie ging over dit kaartje.Maar het Kertkaartje is ook mooi.
groetjes Ula

Tineke zei

Wat een verschrikkelijk mooi kaartje is dat geworden. Toppie hoor.
Ma.