Nieuwe potloden dus weer een kerstkaartje

10:14 Edit This 0 Comments »


Zaterdag waren mijn nieuwe Derwent watercolour potloden binnen, dus ik heb meteen een paar stempels ingekleurd. Hierboven mijn eerste kaartje met de nieuwe potloden. Er volgen er meer deze week. Het engeltje is een stempel van Sugar Nellie en het papier is de kerstlijn van vorig jaar van K & Company (Swell Noel). Bloemen van Prima Marketing en de randen zijn geïnkt met inkt van Adirondack (Watermelon). Ik heb gisteren ook geëxperimenteerd met digitale stempels dus daar zal ik deze week ook een paar kaartjes me maken.

Bij het zoeken naar digitale stempels kwam ik ook een hoop gratis digitale scrappakketten tegen, dus dat wil ik ook een proberen?? Moet nog wel even zoeken naar de basisprincipes hiervan, want het wordt de eerste keer.

0 reacties: