1e digitale scraplayout

14:26 Edit This 1 Comment »


Hierbij mijn eerste digitale scrappagina. Het heeft me heel wat uurtjes gekost en ik ben nog steeds niet helemaal tevreden over de manier waarop ik mijn embellishments er in moet plaatsen (of dat is de enige manier waarop het mij lukt), maar het eindresultaat is best leuk. Ik heb de layout in Photoshop gemaakt en van een scrapkit die ik al een keer van internet gehaald heb. De kleuren vind ik geweldig. Dit zou best eens verslavend kunnen zijn en het leuke hiervan vind ik wel dat je uiteindelijk een heel fotoboek gewoon bij de printservice kunt laten afdrukken. Het is misschien iets minder tastbaar als het echte scrappen, maar kost ook een stuk minder geld (gezien de recessie :-) ) en bij het echte scrappen lukt het mij nooit om een heel boek te maken van één vakantie en op deze manier misschien wel. Wel zo leuk voor de kinderen later.

Bedankt voor het langskomen en ik zou het leuk vinden als je me laat weten wat je er van vindt.

1 reacties:

Tineke zei

Oppie-toppie, geweldige lo, maar ik ga dit niet doen
Je ma.