Digi Stamp - part 3

19:47 Edit This 0 Comments »


Dit is dan het derde kaartje met een digistamp. Hij is ingekleurd met Derwent Aquarelpotloden en bewerkt met Stickles, Puffy Velvet en chalk. Verder zijn alle randjes geinkt. Het bedeltje heb ik van Ebay en het papier is van Papermania "Joyeux Noël". Bloemen zijn van Prima Flowers en het roosje heb ik ooit op een beurs gekocht. Mijn over-all mening is dat het erg leuk werken is met de digistamps en dat als je goed zoekt op internet een heleboel leuke te vinden zijn. Ik heb ze nog niet geprobeerd in te kleuren met markers, maar dat gaat volgens mij nog beter.

Ik hoop dat ik morgen weer eens aan een echte scrappagina toe kom, want ik heb al weer twee weken een aantal foto's laten afdrukken en daar ga ik morgen maar eens mee aan de slag. Leuk dat je mijn blog kwam bekijken. Geniet nog even van de laatste avond van het weekend en tot gauw.

0 reacties: