De smaak weer even te pakken

20:15 Edit This 1 Comment »


Ik had gisteravond weer helemaal zin om nog een pagina te scrappen. Het is bovenstaande geworden en ik ben er helemaal gelukkig mee. Het papier komt uit een groot pakket van K&Company wat ik nog nooit gebruikt had. Ik zag dat hier ook prachtig papier in zat om nog wat kaartjes mee te maken, dus dat zal nog wel eens langs komen. Verder heb ik de letters uit nog een restje papier gestanst met mijn Big Shot. Het is een alfabet van Sizzix (Night & Day). De datum hem ik uitgeprint in een ouderwets typemachine lettertype. Verder heb ik alle randen bewerkt met inkt van Cat's Eye.

Vandaag heb ik een gesprek gehad voor een nieuwe opdracht dus volgende week ben ik weer voor een aantal dagen per week aan het werk en heb ik jammer genoeg weer wat minder tijd om te knutselen :-( , maar wel weer wat meer geld voor leuke nieuwe spulletjes ;-))

Bedankt voor het langskomen en tot gauw.

1 reacties:

Tineke zei

Deze is ook weer prachtig. De kleuren komen zo goed uit.