Vintage Kerstkaartje

21:34 Edit This 1 Comment »


Alhoewel vintage niet helemaal mijn ding is wilde ik het toch ook een keertje proberen. Ik had al een keer wat vintage plaatjes opgezocht op het internet, maar had er tot op heden nog niets mee gedaan. Ik zou een gewone kerstkaart maken, want dat begint toch echt krap tijd te worden nu, maar ik versneed mijn ingekleurde stempelafdruk en moest dus wat anders verzinnen. Nou dan toch maar het plaatje. Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vond om te doen en het resultaat ook best aardig vind.

Nog even over dat versnijden....vandaag kocht ik bij een uitverkoop de kleine Purple Cow (ik heb de grote al en die bevalt mij best), maar wat een onding. Het snijdt helemaal schots en scheef tot er bijna geen afbeelding meer over was (en toen was het nog niet recht). Daar kon ik zelfs met mijn gewone handmesje niets meer mee beginnen. Misschien moet ik het nog een keer proberen, maar ik krijg tot sterk de neiging om hem terug in de doos te doen en ergens neer te leggen waar ik hem nooit meer zie....

Bedankt voor het langskomen en ik zou het leuk vinden als je laat weten wat je van mijn kaartje vindt.

Groetjes, Anneke

1 reacties:

Tineke zei

Het kaartje is een toppertje. Het moest misschien zo wezen dat je je plaatje versneden hebt. Gaaf is ie geworden.