Scrapwerk

14:11 Edit This 1 Comment »

Vandaag hadden de kinderen nog vrij van school en we hebben vanmorgen lekker met z'n allen zitten knutselen. Mijn zoon zat zijn lego te bouwen die hij van Sinterklaas had gekregen, mijn dochter was met paperclips een ketting en armbanden te maken en ging daarna ook zitten scrappen. En ik kon heerlijk even twee uurtjes scrappen. Ik had weer eens wat foto's laten afdrukken bij de Kruitvat, want het zelf afdrukken beviel me toch niet. Dit was een foto die ik in de vakantie heb genomen bij ons vakantiehuisje. Het papier wat ik erbij heb gebruikt is van Mind's Eye en verder gestanste bloemen en blaadjes. De border is met een randpons bewerkt en daarna op donkergroen cardstock geplakt. De letters komen uit een pakket gestanste letters die uit een ver verleden bij de Pipoos gekocht zijn. Verder is het geheel afgewerkt met Stickles.

Nou moet ik eigenlijk nog boodschappen doen, maar aangezien ik eigenlijk alleen kaas nodig heb, laat ik dat maar even tot morgen wachten. Misschien vanmiddag dus nog even een kaartje knutselen.

Bedankt voor het langskomen en ik zou het leuk vinden als je laat weten wat je er van vindt.

Groetjes, Anneke

1 reacties:

Tineke zei

Wat een mooie lo is dat weer geworden. Top hoor.
Ma