Een beetje weinig tijd

19:56 Edit This 0 Comments »


Deze dagen kom ik niet echt aan scrappen of kaartjes toe, maar vandaag is het weer even gelukt. De kaart had ik al eerder deze week een keer geknipt en vanavond kon ik dan eindelijk mijn nieuwe stempeltje inkleuren en het kaartje afmaken. Ik wilde eens een keer een kaart maken in een andere vorm als een vierkant en het is een kroontje geworden. Stempel is zoals je van me gewend bent ingekleurd met Aquarelpotloden en afgewerkt met Stickles. Het papier had ik nog een stuk van liggen en verder is de kaart afgewerkt met zelf gestanste bloemen en wat rhinestones. Leuk om een keertje wat anders te doen.

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik verwacht de komende twee dagen niet meer aan iets toe te komen, dus iedereen de beste wensen en een fijne jaarwisseling.

0 reacties: