Gewoon niet genoeg tijd in een dag!

20:57 Edit This 1 Comment »


Deze week heb ik wel twee kaartjes kunnen maken, maar ik had door alle drukte rondom sinterklaas geen tijd om de kaartjes op mijn blog te zetten. Ik heb ook nog een aantal digitale scrappagina's gemaakt, maar die volgen op een later tijdstip nog wel. Het bovenste kaartje is met een Gorjuss-stempel gemaakt en een Mind's Eye papierpakketje uit Engeland. Bloem is een Prima Flower en in het center heb ik een pons van Nellie Snellen gebruikt. De tekststempel is van Rachelle Anne Miller.
Hieronder nog een kaartje met een nieuwe Magnolia stempel en kerstpapier van Papermania. Verder is het geheel afgewerkt met Stickles en bloemen van Prima.

Ik hoop dat ik deze week weer wat tijd krijg om mijn blog bij te houden en wat te knutselen. Leuk dat je langs kwam en ik zou het leuk vinden als je laat weten wat je ervan vindt.

Groetjes, Anneke

1 reacties:

Tineke zei

Deze ziet er ook erg leuk uit, alhoewel hij op de foto wat fletser overkomt dan dat hij in werkelijkheis is denk ik.
Ma